Работа координатором отдела

  • З/П по собеседованию Узбекистан:
     · Ташкент

    в избранное

    Координатор отдела продаж

    ИП ООО "Medical Online Services"

    - высшее образование;
    - уверенный пользователь ПК (Windows, MS Office), интернет;
    - знание офисной оргтехники;
    - грамотная русская речь;
    - свободное владение английским языком.
    - гибкое мышление и позитивный настрой на работу
    Пунктуальность, коммуникабельность, организованность, аккуратность, внимательность, ответственность, деловой этикет.
    Готовы рассмотреть специалистов без опыта работы.

  • З/П по собеседованию Узбекистан:
     · Ташкент

    в избранное
    SOS Children's Village of Uzbekistan Assosiation

    National Information & Communication Technology Coordinator (NICTC)

    SOS Children's Village of Uzbekistan Assosiation

    ICT management experience is essential
    Minimum of 3 years as a windows systems administration role
    Experience with helpdesk ticketing systems and methodologies based on ITIL
    Core directory/translation service knowledge: Active Directory, LDAP, GPO, DNS, DHCP
    Core collaboration tool awareness: Exchange, Lync, SharePoint, VOIP
    Core networking knowledge: Cisco LAN, WLAN, Firewalls, VPNs, VLANs
    Good knowledge of network hardware including servers, routers, and other computer devices
    Experience of Disaster Recovery solutions and resilience
    Experience in Project Management
    Strong reporting and time-management skills
    Very good communication skills to work effectively (cross-departmental and cross-regional)
    Solid command










  • З/П по собеседованию Узбекистан:
     · Ташкент

    в избранное
    Ramada Tashkent

    Housekeeping Manager

    Ramada Tashkent

    Previous experience managing a team of housekeeping employees through motivation, coaching and development minimum 3 years as HOD.
    • The ability to anticipate customer needs, change goals and direction quickly and multitask
    • Working knowledge of rooms management systems.
    • Advanced knowledge of Housekeeping process and procedures.
    • Proven experience supervising housekeeping departments of 15+ employees.
    • Proven excellence in customer service.
    • Capable of using independent judgment/solid decision making skills
    ability
    • Proven comfort and experience to interact effectively with all levels of management, guests, associates, and clientele, both inside and outside of the organization.

 
Поиск работы в Ташкенте
и Узбекистане

Ищу работу
Ищу персонал
    Регистрация соискателя

    Нажимая на кнопку «Регистрация» вы принимаете условия пользовательского соглашения, представленного по этой ссылке.